3530 Miskolc Széchenyi utca 64.

Általános Szerződési Feltételek

1. A Szolgáltató adatai

  • Vállalkozó neve: Ilyés Flóra egyéni vállalkozó
  • Székhely: 1035 Budapest Raktár utca 8. 7. em. 37. ajtó
  • Telephely: 3530 Miskolc Széchenyi utca 64. 1. em.  5. ajtó
  • Nyilvántartási szám: 60941367
  • Nyilvántartást vezető szerv: Nemzeti Adó- és Vámhivatal
  • Adószám: 91347336-1-41
  • Telefonszám: +36-20/910-16-98
  • E-mail cím: info@noafokusz.hu

 

A tárhelyszolgáltató adatai:

  • Név: Rackhost Zrt.
  • Székhely: 6722 Szeged, Tisza Lajos körút 41.
  • E-mail: info@rackhost.hu

 

2. A Szolgáltató weboldalának cím

https://noafokusz.hu

 

3. Fontosabb fogalom meghatározások

Távollevők között kötött szerződés: olyan fogyasztói szerződés, amelyet a szerződés szerinti termék, vagy szolgáltatás nyújtására szervezett távértékesítési rendszer keretében a felek egyidejű fizikai jelenléte nélkül úgy kötnek meg, hogy a szerződés megkötése érdekében a szerződő felek kizárólag távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszközt alkalmaznak.

Szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés: az adásvételi szerződéstől eltérő bármely olyan szerződés, amelynek értelmében a vállalkozás a Fogyasztó részére szolgáltatást nyújt vagy szolgáltatás nyújtását vállalja, a Fogyasztó pedig megfizeti, vagy vállalja, hogy megfizeti a szolgáltatás ellenértékét.

Szolgáltató: a szolgáltatást nyújtó természetes, illetve jogi személy vagy jogi személyiség nélküli szervezet. 

Vendég: a Szolgáltató szolgáltatásait igénybe vevő személy.

Fogyasztó: az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységén kívül eső célok érdekében eljáró természetes személy.

 

4. Az Általános Szerződési Feltételek tartalma

Jelen Általános Szerződési Feltételek a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatásokat igénybe vevő Vendég jogait és kötelezettségeit, a szerződő felek közötti megállapodás feltételeit tartalmazza. Az Általános Szerződési Feltételek érvényesek a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatásokra való jelentkezés és a szolgáltatás igénybevétele esetén. Ezen feltételek az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 5. §. (1) bekezdése szerinti általános szerződési feltételeknek minősülnek, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet rendelkezéseinek megfelelő tájékoztatást, szabályozást tartalmaznak. A jelen Általános Szerződési Feltételek bizonyos rendelkezései kizárólag a Fogyasztóként eljáró Vendégekre vonatkoznak.

Jelen Általános Szerződési Feltételek minden olyan szolgáltatás igénybevételére kiterjed, melyet a Vendég a Szolgáltatóhoz történő időpontfoglalással kezdeményez.

A Vendég, ha a Szolgáltató szolgáltatásait igénybe kívánja venni, köteles elfogadni a jelen Általános Szerződési Feltételek rendelkezéseit, amit weboldalon keresztül történő időpontfoglalás alkalmával, illetve az online bejelentkező űrlap használata során, az ott található jelölő négyzet kiválasztásával tehet meg.

Az Általános Szerződési Feltételek rendelkezéseinek elfogadása esetén a jelen Általános Szerződési Feltételek szerinti szerződés jön létre a Szolgáltató és a Vendég között. Amennyiben a Szolgáltató az időpontfoglalást vagy a szolgáltatás díjának megfizetését megelőzően, szabályszerűen közzéteszi, elérhetővé teszi, vagy elküldi a Vendég részére a jelen Általános Szerződési Feltételek elnevezésű dokumentumot, de a Vendég az Általános Szerződési Feltételek elfogadásával kapcsolatban nem küld visszajelzést a Szolgáltató részére, azonban a szolgáltatásra bejelentkezik, az időpontot lefoglalja és/vagy a szolgáltatás díjának összegét megfizeti a Szolgáltató részére, úgy kell tekinteni, hogy a Vendég az Általános Szerződési Feltételek rendelkezéseit elfogadta.

 

5. Az Általános Szerződési Feltételek hatálya

Jelen Általános Szerződési Feltételek közzététel napján lép hatályba, ez megegyezik az Általános Szerződési Feltételek weboldalon való közzétételének és a szalonokban való kifüggesztésének napjával. Az Általános Szerződési Feltételek rendelkezései a hatálybalépés napjától valamennyi Vendégre és szolgáltatásra hatályosak.

A Vendég a szolgáltatásra való jelentkezéskor nyilatkozik arról, hogy a mindenkor hatályos Általános Szerződési Feltételek rendelkezéseit ismeri, az abban foglaltakat elolvasta és megértette, tudomásul vette és kifejezetten elfogadja. A Vendég az időpontfoglalással elismeri, hogy a mindenkor hatályos Általános Szerződési Feltételek a felek közötti szerződés elválaszthatatlan részét képezi.

A Szolgáltató fenntartja a jogot jelen Általános Szerződési Feltételek rendelkezéseinek módosítására. Módosítás esetén az időpontfoglalás elküldésének időpontjában érvényben és hatályban lévő Általános Szerződési Feltételek kerülnek alkalmazásra.

Az Általános Szerződési Feltételek a Szolgáltató által nyújtott, az alábbiakban megnevezett szolgáltatásokra terjednek ki: lézeres szőrtelenítő kezelés igénybevétele, szempillaépítés igénybevétele.

A Szolgáltató által nyújtott szolgáltatások igénybevételére az a személy jogosult, aki előzetesen időpontot foglalt a szolgáltatás igénybevételére, a foglalást a Szolgáltató visszaigazolta és jelen Általános Szerződési Feltételek rendelkezéseit elfogadta.

Az Általános Szerződési Feltételek a fentiekben nevesített szolgáltatások vonatkozásában az ezen szolgáltatások igénybevétele során a szerződő felek között keletkező jogokat és kötelezettségeket szabályozza.

 

6. A szerződés létrejötte

A Vendég, valamint a Szolgáltató közötti jogviszony a jelen Általános Szerződési Feltételek elfogadásával jön létre, mely meghatározza mindkét fél jogait és kötelezettségeit.

A szerződés elektronikus úton jön létre, azzal, hogy Vendég a szolgáltatásra jelentkezik, az időpontfoglalást elküldi, és azt a Szolgáltató visszaigazolja (kifejezetten elfogadja a Vendég ajánlatát) a Vendég által megadott elektronikus levelezési címére, az adatvédelmi rendelkezések betartása mellett. 

A Szolgáltatónak jogában áll az igazolás visszaküldését követően is a szerződéstől elállni, ha annak teljesítésére tőle el nem várható okok miatt (pl.: az adott szolgáltatást már nem nyújtja, vis maior, betegség stb.) nem kerülhet sor. Elállás esetén a Szolgáltató köteles elszámolni a Vendéggel, amennyiben pénzmozgás történt.

A Szolgáltató az általa nyújtott szolgáltatásokról szalonjaiban, weboldalán és közösségi oldalain ad tájékoztatást a Vendégek számára.

A Szolgáltatónál több alkalmas bérlet, illetve ajándékutalvány is vásárolható, amelyre a Szolgáltató szalonjaiban van lehetőség.

A szolgáltatás igénybevétele előtt ingyenes konzultációra kerül sor a Vendéggel, a megfelelő tájékoztatás érdekében. Amennyiben a Vendég a konzultációt követően igénybe kívánja venni a szolgáltatást, úgy időpontot foglal a Szolgáltatónál.

A Szolgáltató weboldalán van lehetőség időpontfoglalásra. A Vendég a weboldalon keresztül kiválasztja a kívánt szolgáltatást és a szabad időpontot, utána megadja személyes adatait (név, e-mail cím, telefonszám). Ezt követően kerülnek elfogadásra az Általános Szerződési Feltételek a vonatkozó négyzet jelölésével.

Ezután – amennyiben a Vendég mindent rendben talál – az időpontfoglalás elküldésre kerül az „Book Appointment” gomb megnyomásával.

A Vendég a foglalás elküldésével kifejezetten tudomásul veszi, hogy ajánlatát megtettnek kell tekinteni, és nyilatkozata – a Szolgáltató jelen Általános Szerződési Feltételek szerinti visszaigazolása esetén – fizetési kötelezettséget von maga után.

A foglalás Szolgáltatóhoz történő beérkezését követően a Szolgáltató egy elektronikus üzenettel visszaigazolja azt. Ha a foglalás megérkezését visszaigazoló e-mail a Vendéghez 24 órán belül nem érkezik meg, akkor a Vendég mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a szolgáltatást igénybe venni, az időpontfoglalás nem jön létre.

A Vendég elfogadja, hogy az ilyen módon kötött szerződés nem minősül írásban megkötöttnek, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen Általános Szerződési Feltételek rendelkezései vonatkoznak. A szerződés magyar nyelven jön létre, a Szolgáltató elektronikus formában tárolja a foglalásokat, a szerződés egyéb módon nem kerül iktatásra.

A Vendég az időpontfoglalás során köteles a saját, valós adatait megadni. A foglalás során megadott valótlan, vagy más személyhez köthető adatok esetén a létrejövő elektronikus szerződés semmis. A Szolgáltató kizárja felelősségét, amennyiben a Vendég más nevében, más személy adataival veszi igénybe szolgáltatásait.

A Szolgáltatót a Vendég által tévesen, hiányosan vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető problémáért, semminemű felelősség nem terheli, tekintettel arra, hogy a Szolgáltató a Vendég számára az időpontfoglalás során az adatok leellenőrzésére minden esetben lehetőséget biztosít.

 

7. Az adatbeviteli hibák javításának lehetősége

Az időpontfoglalás során a Vendégnek folyamatosan lehetősége van a megadott adatok javítására, vagy törlésére.

Ha a foglalás elküldését követően szeretné a Vendég módosítani a megadott adatokat, ezt a Szolgáltató jelen Általános Szerződési Feltételekben megadott elérhetőségein tudja jelezni a Szolgáltató irányába.

A Vendég a foglalás elküldésével tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató a Vendég hibás adatbeviteléből, illetve a pontatlanul közölt adatokból keletkező károkért nem vonható felelősségre. 

A foglalás során pontatlanul megadott elektronikus levelezési cím, vagy a postafiók tárhelyének telítettsége a visszaigazolás hiányát okozhatja, ami megakadályozhatja a szerződés létrejöttét és a szolgáltatás igénybevételét. Ilyen esetekben a Szolgáltató megpróbál egyéb módon kapcsolatba lépni a Vendéggel.

 

8. A szolgáltatás díja

A szolgáltatás igénybevételéért a Vendég díj fizetésére köteles. A szolgáltatás díja a weboldalon, a közösségi oldalakon, a Szolgáltató által üzemeltetett szalonban, vagy elektronikus levélben kerül feltüntetésre. A feltüntetett díjak érvényes fogyasztói árak, melyek pénzneme magyar Forint. A szolgáltatás díja az általános forgalmi adót tartalmazza. A Szolgáltató fenntartja a feltüntetett díjak változtatásának jogát. Az árváltozás a megjelenéssel, közzététellel lép hatályba.

A Szolgáltató által küldött visszaigazolást követően a szolgáltatás díjának fizetendő végösszege nem változik. Előfordulhat azonban, hogy valamilyen technikai hiba vagy elírás következtében a piaci ártól jelentősen eltérő, téves díj jelenik meg a weboldalon, a közösségi oldalakon, elektronikus levélben vagy kerül kifüggesztésre a szalonban. Ilyen esetben a Szolgáltató a rendelt szolgáltatás biztosítása előtt elektronikus üzenetben vagy telefonon megkeresi a Vendéget egyeztetés céljából. Az ilyen foglalásokat a Szolgáltató nem tekinti érvényesnek, és az ebből eredő károkért a Szolgáltató nem vállal felelősséget. A Szolgáltató mindent megtesz annak érdekében, hogy a szolgáltatás díját pontosan tüntesse fel. Amennyiben minden gondossága ellenére hibás ár került feltüntetésre, a Szolgáltató nem kötelezhető arra, hogy a szolgáltatást a hibás áron biztosítsa.

 

9. Fizetési és lemondási feltételek

A szolgáltatás díját a Vendég készpénzben, bankkártyával, vagy SZÉP kártyával fizeti meg Szolgáltató részére a szolgáltatás igénybevételét követően. 

Készpénzben vagy bankkártyával történő fizetés: a Vendég a szolgáltatás igénybevétele előtt, a szalonban fizeti meg a Szolgáltató részére az igénybe vett szolgáltatás ellenértékét készpénzben, vagy bankkártyával.

A Szolgáltató jogszabályi kötelezettségének eleget téve felhívja a Vendég figyelmét, hogy a szerződési nyilatkozat megtétele (a foglalás elküldése) a Szolgáltató javára teljesítendő fizetési kötelezettséget von maga után.

Vendég jogosult a foglalást lemondani a Szolgáltatóhoz intézett egyoldalú jognyilatkozatával, indokolási kötelezettség nélkül, amennyiben nem Fogyasztóként veszi igénybe a szolgáltatást. 

  • Ha a lemondásra több, mint 24 órával a foglalt időpontot megelőzően kerül sor, úgy Vendég nem köteles megfizetni Szolgáltató részére a szolgáltatás díját. 
  • Ha az időpont lemondására a foglalt időpontot megelőző 24 órán belül kerül sor, Vendég köteles a szolgáltatási díjnak megfelelő összeget, mint kötbért a Szolgáltató részére megfizetni. Amennyiben a Vendég ezen fizetési kötelezettségének nem tesz eleget, Szolgáltató jogosult a jövőben megtagadni a Vendég számára történő szolgáltatás nyújtását.

 

A szolgáltatás lemondása elektronikus levélben (info@noafokusz.hu) vagy telefonon (+36-20/910-16-98) történhet. Az egyéb úton történő lemondást Szolgáltató nem tekinti érvényesnek.

Amennyiben a Vendég a szolgáltatást nem veszi igénybe, a foglalt időpontban nem jelenik meg és azt előzetesen nem mondja le, a szolgáltatás teljesítettnek minősül, köteles megfizetni a szolgáltatás díját a Szolgáltató részére.

Ha a Szolgáltató a saját hibájából, vagy önhibáján kívül, akár a szolgáltatás egészével, akár a szolgáltatás egy részének teljesítésével késedelembe esik, az előre egyeztetett időpontban nem jelenik meg, nem áll rendelkezésre, a szolgáltatás az ő hibájából nem kezdhető meg, elmarad, vagy azt bármely okból meg kell szakítani, akkor köteles az elmaradást pótolni és egy új időpontban teljesíteni az elmaradt szolgáltatást, vagy köteles a szolgáltatás díját visszafizetni a Vendég részére. A Szolgáltató a szolgáltatás megkezdését megelőzően (kivéve, ha erre nem képes) köteles elektronikus levélben vagy telefonon értesíteni a Vendéget, amennyiben a szolgáltatást a megadott időpontban bármely okból nem tudja teljesíteni. Ilyen esetben a Vendég választhat, hogy a szolgáltatási díj visszafizetését igényli, vagy egy új időpontban kéri pótolni a szolgáltatást. Egyéb jogcímen a Vendég nem jogosult kártérítést igényelni a Szolgáltatótól és az esetlegesen felmerült egyéb költségei megtérítését sem követelheti.

 

10. Bérlet, ajándékutalvány

A szolgáltatás igénybevétele Bérlettel is lehetséges. A bérletet előre meg lehet vásárolni 5 és 10 alkalmas változatban. A Bérletet csak előre fizetéssel a szalonban lehet megvásárolni. A Bérlethez kapcsolódó alkalmak egyesével használhatóak fel. Amennyiben a Bérlet nem kerül teljes mértékben felhasználásra, a maradék alkalom ellenértéke a Vendég részére nem jár vissza. 

A Vendég tudomásul veszi, hogy a szolgáltatás egy kezeléssorozat. Az eredményességhez szükséges kezelések várható számáról a Szolgáltató a konzultáció során ad tájékoztatást.

A Szolgáltatónál több alkalmas bérlet vásárlására is lehetőség van. A Vendég tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató abban az esetben sem köteles visszatéríteni a szolgáltatási díjat (a bérlet összegét), vagy annak bizonyos részét, ha a Vendég nem, vagy csak részben veszi igénybe a megvásárolt alkalmakat. A Szolgáltató előzetes hozzájárulásával a bérlet harmadik személyre átruházható a felhasználási időn belül.

Az ajándékutalvány felhasználására, az azon feltüntetett feltételekkel van lehetőség, a felhasználási időn belül. A Szolgáltató a felhasználni nem kívánt vagy fel nem használt ajándékutalvány értékét nem téríti vissza.

 

11. Adatvédelem

A személyes adatok kezelésével kapcsolatos Adatkezelési Tájékoztató szintén a Szolgáltató weboldalán, székhelyén és telephelyein érhető el.

 

12. Felelősség és szavatosság. Kizárások.

A Szolgáltató a Szolgáltatásokat a mindenkori szakmai szabályoknak megfelelően, a legnagyobb szakmai gondosság mellett, legjobb tudása szerint nyújtja. A Vendég tudomásul veszi, hogy valamennyi beavatkozásnak, kezelésnek van kockázata, és mindazt a kockázatot, amelyért a Szolgáltató nem tehető felelőssé, azaz amelyet a szakmai szabályoknak megfelelően végzett, a Vendégnek kell viselnie.

A Szolgáltató mindent megtesz a Vendég által kívánt hatás, eredmény elérése érdekében, ugyanakkor a Vendég tudomásul veszi, hogy a szervezet egyéni biológiai reakcióitól, valamint az előre látható és előre nem látható kockázatoktól függően a várható eredmény az átlagostól eltérhet, mely eltérés miatt a Szolgáltatót felelősség nem terheli. Tekintettel továbbá arra, hogy az esztétikai beavatkozások/kezelések eredményének megítélése egyénenként eltérő módon rendkívül szubjektív, a Szolgáltatót esztétikai jellegű reklamáció esetére semmiféle felelősség nem terheli, illetve a Szolgáltató kizár minden esztétikai jellegű reklamációhoz kapcsolódó anyagi, vagy bármely egyéb felelősséget.

A beavatkozások és kezelések közismert, valamint a Szolgáltató által a Vendéggel ismertetett kockázatain túl esetenként előre nem látható, speciális, elsődlegesen esztétikai panaszokat, tüneteket, következményeket okozó elváltozások, bevérzések, bőr elszíneződések, változó vastagságú hegek, torzulások stb. keletkezhetnek a Vendég által kért egyes beavatkozások következtében, melyekért a Szolgáltató nem felel abban az esetben, ha minden tekintetben a szakma szabályai és a beavatkozásra/kezelésre irányadó protokollok szerint járt el. Az ilyen kockázati tényezők, panaszok és tünetek felmerülése a Vendég oldalán nem minősül a Szolgáltató részéről szerződésszegésnek, így ezekért a Szolgáltató a felelősségét teljességgel kizárja.

Szolgáltatót nem terheli felelősség az olyan szövődmények kialakulásáért vagy egyéb olyan betegségekért, melyek abból erednek, hogy a Vendég jelen ÁSZF-ben, vagy a külön szerződésben foglalt kötelezettségeit megszegi.

A Szolgáltató által nyújtott összes szolgáltatás igénybevétele előtti a Szolgáltató által felvett anamnézisen túlmutató, esetlegesen fel nem merült, vagy eltitkolt, de a kezelés és a Vendég által kívánt végeredmény szempontjából fontos, befolyásoló tényezőnek tekinthető információ visszatartásából eredő károk kizárólag a Vendéget terhelik, azokért a Szolgáltató felelősséggel nem tartozik.

Egyes szolgáltatások esetén a Szolgáltató által javasolt és egyeztetett kontroll vizsgálaton a Vendég köteles megjelenni. Amennyiben a Vendég az ilyen kontroll vizsgálaton nem jelenik meg és/vagy a Szolgáltató kezeléssel kapcsolatos utasításait nem tartja be és/vagy más szolgáltatónál jelentkezik a kezeléssel/beavatkozással kapcsolatban esetlegesen felmerült probléma megoldása érdekében és/vagy a Szolgáltató által kezelt területen más szolgáltató által újabb beavatkozás történik, úgy a Szolgáltató mentesül a Vendégen korábban általa végzett kezeléssel/beavatkozással kapcsolatos minden felelősség alól.

A Szolgáltató a fenti eseteken túl mentesül továbbá a felelősség alól, ha a Vendég a javasolt kezelés(eke)t nem vette igénybe, és a panasza a be nem fejezett kezelés(i sorozat) következménye; a Vendég olyan egészségromlása és/vagy a felhasznált anyag ebből eredő meghibásodása vonatkozásában, amelyet a Vendég életmódja, rossz szokása vagy betegsége okoz; a Vendég nem megfelelő életvitele, dohányzás, alkoholfogyasztás vagy kábítószer, illetve gyógyszer hatása következtében kialakuló panaszok tekintetében; a Vendég számottevő súlyváltozása esetén; egyéb súlyos általános betegség esetén.

A Szolgáltató nem tehető felelőssé azokért az esetlegesen felmerülő költségekért és károkért, amelyek a Vendéget a Szolgáltatónál felmerült olyan vis maior helyzet miatt érik, melynek következtében a Szolgáltató időszakosan nem tudja a vállalt szolgáltatást teljesíteni. A jelen ÁSZF szempontjából vis maiornak minősül különösen a háború, természeti kár és a kezelőorvos vagy a Szolgáltató adott szolgáltatással kapcsolatos közreműködőjének bármely okból bekövetkező betegsége, halála, sztrájkja vagy időleges távolléte, valamint a Szolgáltató telephelyét érintő közszolgáltatások szünetelése.

A Szolgáltató a fentieken túl is csak olyan szerződésszegésért, illetve kárért tartozik felelősséggel, amelyet szándékosan okozott, és amely kifejezetten és közvetlenül a szolgáltatás nyújtásával vagy a Szolgáltató magatartásával áll összefüggésben. A felelősség kizárása nem vonatkozik az emberi életet, testi épséget vagy egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségre.

 

13. A Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos panaszkezelés

A panaszügyintézés helye a Szolgáltató székhelye, melynek levelezési címe: 1035 Budapest Raktár utca 8. 7. em. 37. ajtó. Ezenkívül a panaszok közlése érdekében a Szolgáltató ügyfélszolgálatot tart fenn, melynek elérhetőségei:

Cél, hogy valamennyi szolgáltatást megfelelő minőségben, a Vendég teljes megelégedettsége mellett teljesítsünk. Ha a Vendégnek mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a fenti elérhetőségeken közölheti.

 A Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a Vendég a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a Vendégnek. 

Az írásbeli panaszt a Szolgáltató 30 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt esetlegesen elutasító álláspontját megindokolja. A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát 5 évig megőrzi a Szolgáltató, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésre bemutatja.

A Vendég a panaszának elutasítása esetén panaszával hatósági vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti az alábbi elérhetőségeken.

A Szolgáltató a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi a békéltető testületi eljárást.

Békéltető Testület, bíróság előtti jogérvényesítés:

A Szolgáltató ezúton tájékoztatja a Vendégeket, hogy amennyiben a Vendég nem ért egyet a Szolgáltató válaszával, melyet panaszára adott, az alábbi hatóságokhoz fordulhat:

Békéltető Testületi eljárás kezdeményezéséhez a Vendég lakóhelye szerinti illetőségű Békéltető Testülethez vagy a Szolgáltató székhelye szerinti Békéltető Testülethez fordulhat a Vendég, mely az alábbi linken érhető el: https://mkik.hu/a-bekelteto-testuletek-teruleti-honlapjai

A Vendég jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint.

 

14. Vegyes és záró rendelkezések:

A Vendég elektronikus időpontfoglalása feltételezi, hogy a Vendég az elektronikus szolgáltatásnyújtásra vonatkozó technikai, valamint jogszabályi ismeretekkel rendelkezik. Ezen ismeretek hiányából, valamint az elektronikus termékek hibájából, az informatikai, távközlési szolgáltatóknak (például az internetszolgáltató) felróható hibákért a Szolgáltató felelősséget nem vállal. 

Amennyiben kötelező erejű jogszabályi rendelkezés, vagy bírósági döntés jelen ÁSZF rendelkezését korlátozza vagy érvényteleníti, az nem érinti az Általános Szerződési Feltételek többi rendelkezésének érvényességét. 

Jelen Általános Szerződési Feltételekben nem szabályozott kérdések tekintetében a Magyar Polgári Törvénykönyv (2013. évi V. tv.) és az egyéb vonatkozó jogszabályi rendelkezések irányadók.

A felek között létrejött szerződésre különösen az alábbi jogszabályok vonatkoznak:

  • 1997. évi CLV. törvény – a fogyasztóvédelemről;
  • 2001. évi CVIII. törvény – az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről;
  • 2013. évi V. törvény – a Polgári Törvénykönyvről;
  • 45/2014 (II.26) kormányrendelet – a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól.

Jelen Általános Szerződési Feltételek közzététel napján lépnek hatályba, az ezt követően létrejött foglalások, szerződések tekintetében alkalmazandók.

Nő a fókusz Szépségszalon

Nyitás: 2025.09.11.

Miskolc új lézeres szőrtelenítő szalonja, ahol valóban Te vagy a középpontban!

nap
óra
perc
másodperc